Když Instagram vzal dočasné fotografie ze Snapchatu a udělal z nich Stories. Najednou se Instagram stal prostorem, kam jsme chodili kontrolovat svojí digitální přítomnost několikrát denně. Teenageři je použili jako pohlednice, aby ukázali
Značky a obchody si zakládají na klasickém newsletteru
Jakmile prodáváte, newsletter a mailingové kampaně jsou základním stavebním kamenem vašeho prodeje. Pokud jste etablovaná a oblíbená značka, nebo máte zajímavý produkt, v mailu si zákazník se váš newsletter určitě najde. Bývá to přibližně 30 % klienty vaší báze, plus mínus obor v kterém působíte a vaše pozice na trhu.
Výhody stories
Stories jsou ale takovým newsletter pro vaši bázi zákazníků na Instagramu.
“Využijte dočasnost stories, ale v jejich samotné tvorbě nad nimi uvažujte jako nad dalším kanálem.”
Stories jsou typem obsahu, který váš zákazník vidí nejčastěji
Vaše báze zákazníků a sledujících na Instagramu a Facebooku je číslo X. Aktuální trend doby sledovat, co se kde děje a o nic nepřijít znamenal, že právě stories jsou prvním místem, kam uživatel zabrousí. Nehovoříme tu teď o placených postech, ale o možnosti
Nechte stories vadnout, ten časově omezený obsah je vlastně nepřitažlivější
Stories jsou místem, kde si sledující vyzvedává novinky. Intuitivně, ale děláme to tak z podstaty. Proto je dobré uvažovat, co tam tedy dávat. Má to být obsah aktuální, svým způsobem se počítá s tím, že bude časem a vlastně velmi rychle vadnout. A to je asi na tom to nejpřitažlivější.